pátek 23. září 2011

Vítejte v mém slovoskladu

Tento blog je přímým pokračovatelem PaulManova blogu, na který jsem psal od června 2007 do tohoto září. Pokud vás zajímá některý ze 178 článků, které jsem tam za tu dobu publikoval, obraťte se prosím na tento starý blog - export článků do nového prostředí Blog.cz nepodporuje.


Rozhodl jsem se pokračovat v blogování zde na Bloggeru. Službám od Google jsem postupem času celkem propadl a v současné době už u něj provozuju kromě mailu i kalendář, todo list, kontakty... tak proč ne blog? :) Navíc mám všechny služby, které používám, bezchybně a transparentně synchronizované s telefonem a od možnosti cvakat si koncepty článků v hluchých fázích cestování si celkem dost slibuju.
 
Jelikož je tento článek něco jako nový začátek, měl bych se asi krátce představit. Jmenuju se Pavel a na síti často vystupuju pod přezdívkou PaulMan. Ze severní Moravy jsem před lety dorazil sem do středočeské kotliny, kde jsem si postupně pořídil takové ty životní náležitosti jako vzdělání, práci, ženu, byt a další pozitiva a sociální jistoty :) Živím se jako ajťák, ale snažím se "obor" do svých článků moc necpat. Blog používám pro publikování delších souvislých textů - na krátké štěky máme tyhlety Facebooky a jiné sockosítě.

S Bloggerem se teprve učím, takže nevylučuju, že se to tady bude ze začátku trochu měnit pod rukama.

Ať už patříte ke čtenářům mého starého blogu nebo zde se mnou teprve začínáte, vítám vás ve svém novém slovoskladu a přeju dobré počtení!

Žádné komentáře:

Okomentovat